Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فرش ارزان فرش ارزان

فرش افشان کاشان

فرش 1500 شانه طرح اصيل كلاسيك زمينه صدفي كاشان – گل برجسته

خريد مستقيم فرش از كارخانه قالي كاشان

امروزه فرش هاي دستباف گونه و ريز بافت ماشيني يكي از زيبا ترين طرح ها مي باشد. هر چه در فرش ماشيني شانه و تراكم افزايش يابد به ترتيب زيبايي فرش نيز افزايش مي يابد. فرش هاي 700 شانه الي 1600 شانه هر كدام زيبايي و ويژگي هاي مربوط به خود را دارند. اما فرش 1200 شانه ، 1500 شانه و 1600 شانه تشابه بيشتري به فرش هاس دستباف گونه را خواهند داشت. شما در تصوير بالا فرش طرح اصيل كلاسيك با زمينه صدفي را مشاهده مي كنيد. اين فرش 1500 شانه با تراكم 4500 مي باشد. در اين محصول از رنگ بندي مدرن و زيبايي استفاده شده كه در كنار طرح فرش كه كلاسيك مي باشد، جلوه اي مدرن را به منزل شما خواهد بخشيد. در ادامه اين مقاله به بررسي بيشتر در مورد فرش اصيل كلاسيك زمينه صدفي كاشان خواهيم پرداخت. با ما همراه باشيد.

طرح اصيل كلاسيك

اين طرح زيبا در دسته طرح هاي جديد فرش كاشان به شمار مي آيد. ظاهر اين فرش بسيار ظريف و ريز بافت بوده در نتيجه زيبايي آن چندين برابر مي باشد. ارتفاع خاب در اين فرش 7 ميلي متر مي باشد. كه به دليل بافت ريز بودن تشابه بسياري به فرش دستباف خواهد داشت. به دليل قيمت بالاي فرش هاي دستباف امروزه مناسب ترين محصول براي جايگزين كردن با آن فرش هاي ماشيني با شانه و تراكم بالا مي باشد. 

نقش شاه عباسي، ختايي و اسليمي در طرح اصيل كلاسيك باعث شده تا شما با زمينه اي خاص و متفاوت رو به رو شويد. اين فرش در ابعاد فرش 6 متري، 9 متري و 12 متري بافته مي شود. همچنين به راحتي مي توانيد در ابعاد غير استاندارد نيز اين محصول را سفارش داده و پس از مدت كوتاهي محصول را تحويل بگيريد.

گل برجسته بودن اين طرح يكي ديگر از ويزگي هاي فرش اصيل كلاسيك مي باشد كه باعث شده زيبايي فرش افزايش يابد. البته اين مسئله را در نظر بگيريد كه فرش هايي با شانه و تراكم بالا نياز به مراقبت بالايي دارند. زيرا كمي مازك تر از فرش هاي 700 شانه و 1000 و 1200 شانه مي باشند. گل برجسته بودن فرش در كنار زيبايي باعث شده تا نازكي فرش به دليل فرو رفتگي هاي ايجاد شده در فرش افزايش پيدا كرده و خطر بيشتري آن را تهديد كند. از اين رو با نگهداري مناسب تا مدت زمان طولاني زيبايي خود را حفظ خواهد كرد.

الياف موجود در اين فرش اكريليك هيت ست شده مي باشد. اين الياف پرزدهي نداشته و ضد حساسيت مي باشد. همچنين در برابر رفت و آمد مقاوم بوده و خرارت ملايم و تابش مستقيم نور خورشيد در كاهش زيبايي ان و آسيب زدن به فرش موثر نخواهد بود.

اين فرش زيبا در رنگ هاي متنوعي از جمله رنگ كرم، فيلي، نسكافه اي و سرمه اي بافته مي شود. و رنگ هاي ديگر مانند روناسي و آبي به صورت جفتي بافت خواهند بود. 

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

براي سفارش و تهيه اين محصول زيبا ابتدا به سايت معتبر قالي كاشان مراجعه كرده و فرش مورد پسند خود را در تنوع طرح و رنگ هاي گوناگون سفارش دهيد. ارسال محصول به سراسر ايران به صورت رايگان بوده و قيمت فرش به دليل ارسال مستقيم از درب كارخانه بسيار مناسب تر از فروشگاه هاي سطح شهر خواهد بود.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/24 ساعت: ۱۰ توسط:bestcarpet :

فرش جهيزيه عروس و ويژگي هاي آن

خريد مستقيم فرش كارخانه از فروشگاه قالي كاشان

اگر به دنبال يك فرش براي جهيزيه مي باشيد پيشنهاد مي كنم با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد. به اميد اينكه در خريد خود بهترين انتخاب را داشته باشيد.

فرش جهيزيه عروس

در گذشته تا كنون خريد جهيزيه يكي از رسم و رسومات در ايران به شمار مي رفته است. كه يكي از شيرين ترين لحظات مي باشد. به صورتي كه عروس و داماد ها با نيت چيدن منزلشان، به دنبال بهترين وسايل براي دكوراسيونشان مي باشند.

يكي از وسايلي كه از گذشته تا به امروز مهمان خانه هاي ايراني بوده است فرش مي باشد. در قديم به دليل ارزان بودن الياف طبيعي و هم چنين رواج داشتن استفاده از فرش دستباف در پوشش خانه ها افراد در جهزيه عروس از فرش دستباف استفاده مي كردند. اما امروزه به دليل قيمت بالاي فرش هاي دستباف افراد به خريد فرش ماشيني روي آورده اند. كه البته اين محصولات به منظور تنوع در طرح و رنگ بالا يك مزيت محسوب شده و عروس مي تواند طبق سليقه و نوع سبك دكوراسيون از هر نوع فرشي در خانه خود استفاده كند.

الياف در فرش ماشيني تعداد بالايي دارد و هر كدام در فرش و محصول مورد نظر خود به كار برده مي شود. يكي از الياف مرغوب و باكيفيت در دسته الياف هاي صنعت نساجي، اكريليك مي باشد. اكريليك به دليل قابليت ضد پرزدهي، حساسيت، مقاوم در برابر رفت و آمد بالا، دوام بالا در برابر حرارت و تابش نور مستقيم خورشيد محبوبيت زيادي داشته و بسياري از كساني كه به دنبال محصول باكيفيتي مي باشند اين گزينه براي آن ها بهترين انخا خواهد بود.

در منزل عروس و داماد ابعاد فرش ماشيني اهميت زيادي را دارد. به گونه اي كه شما پس از اندازه گيري متراژ سالن پذيرايي فرش خود را كمي كوچك تر از فضا انتخاب كرده و آن را در مركز سالن پذيرايي قرار مي دهيم. اين كار به جلوه ي هر چه تمام تر دكوراسيون شما كمك زيادي را خواهد كرد. همچنين به دليل متراژ پايين خانه ها در سال هاي اخير مي توانيد از فرش هايي با رنگ روشن استفاده كنيد چرا كه رنگ روشن فضاي خانه شما را بزرگ تر جلوه خواهد داد.

براي ديگر قسمت هاي خانه از فرش هاي مدرن و فانتزي استفاده كنيد. امروزه فرش مدرن و فانتزي محبوبيت بالايي در بين ساير فرش محصولات فرش ماشيني دارند. همچنين به دليل به كار بردن الياف پلي استر در آن ها قيمتشان ارزان بوده و پس از آسيب وارد شدن به محصول مي توانيد به هزينه بسيار كمي آن را تعويض كنيد.

براي فرش جهيزيه اگر از دسته افرادي هستيد كه نرمي و لطافت فرش براي شما اهميت زيادي را دارد خريد فرش طرح 700، 700 شانه واقعي و 1000 شانه را در اولويت خود قرار دهيد.

همچنين اگر مجلل بوده دكوراسيون انتخاب شماست در ليست خريد خود ديدن فرش هاي 1200 شانه، 1500 شانه و 1600 شانه را بگذاريد. تنوع در طرح و رنگ فرش هاي ماشيني احتمالا شما را دچار سردرگمي خواهد كرد. به همين دليل هرچه در نگاه اول برايتان جذاب بود، همان را خريداري كنيد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

همه ما مي دانيم كه امروزه تهيه جهيزيه يكي از دشوار ترين كارها مي باشد. از اين رو ما به شما فروشگاه قالي كاشان را پيشنهاد مي دهيم. در اين مجموعه اينترنتي محصولات به قيمت درب كارخانه بري مشتريان محاسبه مي گردد. همچنين ارسال محصولات به صورت رايگان به تمام نقاط ايران است.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/11 ساعت: ۱۲ توسط:bestcarpet :

چهار نوع از گران ترين فرش هاي ماشيني

خريد مستقيم فرش از كاشان كارخانه قالي كاشان

يكي از مسائلي كه بايد قبل از خريد فرش ماشيني با آن آشنا باشيد، خصوصيات انواع فرش ماشيني مي باشد. چرا كه فرش هاي ماشيني از نظر جنس الياف با يك ديگر متفاوتند. در توليد فرش هاي ماشيني از الياف گوناگوني استفاده مي شود. براي مثال فرش ماشيني با الياف پشمي، الياف اكريليك، الياف پلي استر و در نهايت الياف پلي پروپيلن. كه در ادامه به بررسب اين چها نوع الياف پرداخته و ويژگي هر يك از آن ها را بيان مي كنيم. با ما در ادامه مقاله همراه باشيد.

انواع الياف در فرش ماشيني

به صورتي كلي فرش هاي ماشيني از سه نوع نخ تشكيل مي شوند. نخ تار، نخ پود و نخ خاب

1.نخ خاب يا همان نخ پرز سطح فرش

اين الياف با رنگ هاي مختلف در سراسر فرش ماشيني به كار رفته و طرح هاي مورد نظر را تشكيل مي دهند. اين الياف دور پود فرش قرار مي گيرند. از جمله الياف: صد در صد اكريليك، تركيب اكريليك و پلي پروپيلن، صد در صد پروپيلن يا همان الياف بي سي اف، پلي استر.

2.نخ تار فرش ماشيني

اصولا در الياف تار فرش ماشيني از پنبه و پلي استر استفاده مي شود. كه در كيفيت و زيبايي فرش بسيار موثر مي باشد. اين تركيب الياف بيشتر در فرش هاي اكريليك استفاده مي شود و در فرش هايي با الياف بي سي اف از همان الياف بي سي اف به كار برده مي شود. كه همين مسله باعث مي شود تا قيمت فرش هاي ماشيني با الياف پلي پروپيلن ارزان تر شود.

3.نخ پود

نخ پود موجود در فرش هاي پشمي و اكريليكي صد در صد پنبه مي باشد. اما تنها اليافي كه در طول عمر فرش موثر است نخ خاب مي باشد. كه اگر از جنس اكريليك باشد طول عمر آن بسيار بالا خواهد بود.

تفاوت اكريليك با ديگر الياف فرش ماشيني

الياف اكريليك يكي از مرغوب ترين الياف موجود در صنعت فرش ماشيني به حساب مي آيد. اگر بخواهيم الياف فرش ماشيني را طبقه بندي كنيم، اكريليك در رتبه اول الياف فرش ماشيني قرار مي گيرد. ويژگي هاي الياف اكريليك شامل مقامت بالا در برابر رفت و آمد، مقاومت در برابر حرارت، دوام بالا در برابر تابش نور مستقيم خورشيد و بسياري موارد ديگر شامل اين دسته مي شود.

فرش هاي ماشيني كه در آن ها الياف اكريليك به كار برده شده باشد داراي قيمت بالا تري نيز مي باشد. زيرا اين الياف طول عمر فرش شما را در مقايسه با الياف ديگر هم چون پلي استر، پلي پروپيلن و ... افزايش مي دهد. همچنين نرمي و لطافت خود را حفظ كرده در صورتي كه ديگر الياف پس از مدتي زيبايي و لطافت خود را از دست مي دهد. اگر به فرش هاي ماشيني با الياف اكريليك نگاهي بياندازيد متوجه خواهد شد كه اين محصولات درخشندگي بالايي داشته و زيباتر در چشم مخاطب جلوه مي كنند.

قيمت فرش كاشان

فرش ماشيني كاشان امروزه يكي از باكيفيت ترين محصولات مي باشد. كه در داخل و خارج از ايران طرفداران بالايي داشته و نظر افراد بسياري را به خود جلب كرده است. فروشگاه معتبر اينترنتي قالي كاشان يكي از مجموعه هاي بزرگ در عرضه محصولات فرش ماشيني كاشان مي باشد. اين فروشگاه تمام محصولات خود را به قيمت درب كارخانه به مشتريان خود عرضه كرده و به صورت رايگان به تمام نقاط ايران ارسال مي كند.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/4 ساعت: ۱۳ توسط:bestcarpet :

ويژگي هاي فرش مراكشي

خريد فرش مراكشي در فروشگاه قالي كاشان خريد مستقيم فرش از كارخانه

فرش مراكشي يكي ديگر از محصولات توليد شده در زمينه فرش ماشيني مي باشد. كه اولين توليد آن توسط شركت هاي توليد كننده فرش ماشيني در كاشان صورت گرفته است. اين فرش  ابتدا در مراكش توسط قبايلي كه در كوه هاي اطلس ساكن بودند توليد شده است. مردان قبيله در ابتدا به چيدن پشم گوسفندان پرداخته و آن را مي شستند تا تمام آلودگي هاي موجود در پشم حيوانات از بين برود. سپس با انداختن آن در برابر نور مستقيم خورشيد آن ها را خشك مي كردند. و در نهايت به دست زنان هنرمند قبيله داده و آنان در ابتدا به توليد الياف و نخ پرداخته و سپس با استفاده از هنر دست خود و ذوق سليقه اي كه داشتند فرش مراكشي را توليد كردند. كه در ادامه با آن بيشتر آشنا خواهيم شد.

ويژگي هاي فرش مراكشي

با آن كه قاليچه هاي مراكشي در سال هاي بسيار دوري بافته مي شدند اما به مرور زمان توسط نوادگان آن ها توليد شده و از آنجايي كه طرح و نقش هاي خاص و زيبايي روي اين گليم ها كار شده بود توجه افراد بسياري را به خود جلب كرده بود. كه اين علاقه مندي به مردم ايران نيز سرايت كرده و نتيجه آن توليد فرش مراكشي توسط كارخانه دارا فرش ماشيني در كاشان شد. اين فرش زيبا براي مكان هايي همچون آپارتمان مناسب مي باشد. طرح و نقشه هاي آن در قبايل مراكش تا به امروز تغييرات زيادي را داشته و هر منطقه متناسب با سليقه خود اين هنر زيبا را توليد مي كند.

از ويژگي هاي آن مي توان به نرم لطيف بودن آن اشاره كرد. در صنعت فرش ماشيني كاشان، فرش مراكشي در دسته فرش هاي مدرن جاي خود را باز كرده است. با خريد اين فرش زيبا مي توانيد از آن در اتاق خواب، اتاق خواب كودك، پذيرايي و راهرو منزل خود استفاده كنيد.

جنس فرش مراكشي

الياف به كار رفته در فرش هاي مراكشي از نخ پلي استر بوده كه نوعي نخ مرغوب در توليد فرش هاي مدرن و فانتزي مي باشد. به دليل قيمت مناسب الياف پلي استر، فرش هاي مراكشي نيز نسبت به ساير محصولات فرش ماشيني از قيمت مناسبي برخوردار مي باشند. لازم به ذكر است در اين فرش الياف ديگري هم چون پلي اوژن و پلي پروپيلن نيز به كار مي رود. يكي از ويژگي هاي پلي استر قابليت افزايش شفافيت و درخشندگي فرش مي باشد. به همين دليل هنگامي كه اين محصول را در مكاني مي بينيم، براقيت الياف آن به خوبي به چشم خواهد خورد. كه اين مسئله زيبايي فرش مراكشي را دوچندان مي كند.

طرح و نقش فرش مراكشي

رنگ هاي فرش مراكشي به دليل رنگ پشم گوسفندان كرم، قهوه اي، خاكستري و سيا مي باشد. در طرح آن از اشكال ساده هندسي استفاده شده است. طرح هاي فرش مراكشي شامل سه نوع مي باشد: 1) ساده  2) زيگزاگ 3) الماسي كه اصولا تمام آن ها ذهني بافته شده و امروزه توليد اين فرش ها توسط ماشين آلات مشابه دستباف آن مي باشد.

فرش كاشان

از آنجايي كه اين محصول در كارخانجات معتبر كاشان قابل بافت مي باشد به شما پيشنهاد مي كنيم با مراجعه به سايت معتبر قالي كاشان فرش مراكشي با رنگ بندي زيبا را ملاحظه فرموده و فرش مورد پسند خود را خريداري كنيد. همچنين اين مجموعه بزرگ و معتبر تمام محصولات فرش ماشيني متناسب با نياز افراد را عرضه مي كند. ارسال محصولات قالي كاشان رايگان بوده و قيمت محصولات طبق قيمت درب كارخانه محاسبه مي گردد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/30 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :

معرفي فرش ماشيني كاشان

 خريد مستقيم فرش از كارخانه قالي كاشان

در دكوراسيون و خانه هاي ايراني فرش يكي از لازمه هاي مهم در خانه محسوب مي شود. فرش ها در كنار حفظ انرژي به زيباتر شدن محيط خانه كمك بسياري را مي كنند. مورخان معتقد هستند كه اولين فرش هاي دستباف در ايران يافته شده و قدمت بالايي را دارد. سپس اين كالاي بارزش در سال هاي اخير با به روز ترين دستگاه هاي دنيا بافته و به بازار عرضه شد. فرش هاي ماشيني به دليل تنوع بالا در طرح و رنگ و همچنين قيمت توجه افراد زيادي را به خود جلب كرد. در ادامه به بررسي كامل معرفي فرش كاشان مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

معرفي فرش كاشان

امروزه كاشان يكي از بزرگ ترين صادر كنندگان فرش ماشيني محسوب مي شود كه تا كنون 70 درصد صادرات فرش را به خود اختصاص داده است. تفاوتي بين فرش هاي ماشيني و دستباف دستگاه هاي بافت فرش مي باشند. فرش هاي ماشيني بدون دخالت دست بافندگان توليد شده و زمان بافت آن بسيار كم تر از فرش دستباف مي باشد.

هر چه زمان به جلو حركت مي كند تنوع در فرش هاي ماشيني افزايش مي يابد. اين محصولات در ابتدا با شانه و تراكم پاييني بافته مي شد. اما شما مي توانيد امروزه محصول مورد پسند خود را در شانه و تراكم هاي گوناگون خريداري كنيد. محصولاتي كه در سال هاي اخير بسيار پرفروش بوده اند شامل فرش 700 شانه با تاركم 2550، فرش 1000 شانه با تراكم 3000، فرش 1200 شانه با تراكم 3600، فرش 1500 شانه با تراكم 4500 و در نهايت فرش هاي 1600 شانه كه به تازگي وارد بازار شده است با تراكم 4800 مي باشد.

ويژگي فرش ماشيني كاشان

از محبوب ترين ويژگي هاي فرش ماشيني داشتن لچك در گوشه فرش و ترنج در مركز فرش مي باشد. كه باعث شده در تمام جهان محصولي خاص و متفاوت را به نمايش بگذارد. در نگاه ديگر رنگ بندي اين محصول مي باشد. فرش هاي اصيل كاشان ابتدا به رنگ هاي روناسي و لاكي بافته مي شدند كه به اصطلاح به آن قالي جوشقان گفته مي شد.

فرش هاي ماشيني از الياف گوناگوني بافته مي شوند از جمله الياف اكريليك، الياف پلي استر، الياف پلي پروپيلن، الياف پلي اوژن و بسياري از الياف ديگر. اما مرغوب ترين و باكيفيت ترين نخ در بين موارد ذكر شده الياف اكريليك مي باشد. اين الياف به دليل عدم پرزدهي، ضد حساسيت و آلرژي و همچنين مقاوم در برابر آلودگي و تابش نور خورشيد در اولويت خريد افراد قرار دارد. خريداران فرش در ازاي پول نسبتا بالا به دنبال فرشي با ويژگي هاي درجه يك مي باشند كه الياف اكريليك اين قابليت را دارد تا طول عمر فرش شما را افزايش دهد.

طرح هاي پرفروش فرش ماشيني كاشان

همان گونه كه ذكر شد تنوع محصولات فرش ماشيني بسيار بالاست اما چند نمونه از آنها بسيار محبوب تر از ساير طرح و نقش هاي مي باشند. مانند طرح افشان، طرح اصفهان، طرح نائين، طرح خشتي و... . اگر به دنبال فرش هاي دستباف نما هستيد به شما پيشنهاد مي كنيد فرشي با شانه و تراكم بالا را خريداري كنيد. چرا كه هر چه تراكم در فرش هاي ماشيني افزايش يابد ظرافت فرش بيشار شده در نتيجه شباهت بالايي به فرش دستباف پيدا خواهد كرد. همچنين خريد فرش هاي 1200 شانه، 1500 شانه و 1600 شانه براي مكان هاي مجلل و لوكس بهترين انتخاب بوده و فضايي با شكوه را براي شما ايجاد خواهد كرد.

فرش كاشان

امروزه اكثر افراد در داخل و خارج از ايران به دنبال فرش هاي كاشان مي باشند. ما به شما مجموعه قالي كاشان را پيشنهاد مي كنيم. چرا كه فروشگاه قالي كاشان با عرضه تمام محصولات در زمينه فرش ماشيني با قيمت درب كارخانه از معتبر ترين سايت هاي خريد اينترنتي فرش براي شما مي باشد. از ديگر مزيت هاي فروشگاه اينترنتي قالي كاشان مي توان به ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران اشاره كرد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/18 ساعت: ۱۳ توسط:bestcarpet :

فرش چه رنگي بخريم؟!

خريد فرش از كارخانه قالي كاشان

رنگ يكي از ركن هاي اصلي در ويژگي هاي فرش ماشيني محسوب مي شود. انتخاب يك رنگ درست و هماهنگ با فضا باعث مي شود فضاي شما به چه صورت ديده شود. براي مثال اگر از فرش هاي زمينه روشن مانند فرش كرم استفاده كنيد فضاي شما بزرگتر جلوه خواهد كرد. اما استفاده از فرش زمينه تيره در دكوراسيون باعث مي شود فضاي شما از ديد مخاطب كوچك تر ديده شود. در ادامه به بررسي اين مبحث مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

انتخاب رنگ فرش

اگر مي خواهيد به صورت اينترنتي فرش ماشيني خود را خريداري كنيد بهتر است ابتدا به ساير وسايل مانند رنگ آميزي ديوار ها، رنگ مبلمان، پاركت و نمونه هايي از اين دسته توجه كنيد. براي مثال اگر رنگ ديوار هايتان تيره بود فرش را يك الي دو درجه روشن تر انتخاب كنيد و اما اگر ديوار ها روشن بود فرش را با تفاوت يك الي دو درجه تيره تر خريداري كنيد. اين گونه جلوه فرش شما افزايش خواهد داشت. براي استفاده فرش در سالن نشيمن پيشنهاد مي شود فرشي با طيف رنگي تيره يا چرك تاب را خريداري كنيد چرا كه رنگ هاي تيره جلوه كمتري در وضوح آلودگي دارند و از آنجايي كه سالن نشيمن مورد رفت و آمد بيشتري قرار دارد و در معرض آلودگي بيشتري مي باشد رنگ هاي تيره بهترين انتخاب براي شماست. لازم به ذكر است اين پيشنهاد براي خانه هاي بزرگ مطرح مي باشد زيرا فرش تيره براي فضاي كوچك انتخاب مناسبي نبوده و فضا را دلگير مي كند اين در حالي است كه فرش تيره فضاي بزرگ و وسيع را گرم تر و صميمي تر جلوه مي دهد.

ابعاد مناسب فرش ماشيني

يكي ديگر از جلوه كردن رنگ فرش، انتخاب ابعاد دقيق مي باشد. اگر شما طبق ميراژ دكوراسيون خود فرشي را خريداري كنيد به زيبايي آن مي افزاييد. سعي كنيد فرش را در مركز خانه قرار دهيد به صورتي كه پايه هاي مبل بر روي لبه فرش قرار بگيرد. اگر از مبلمان شلوغ استفاده مي كنيد مناسب ترين طرح براي شما طرح هاي خلوت و فرش طرح افشان مي باشد. اما براي دكوراسيون هاي ساده و يك نواخت بهترين انتخاب فرش هاي ترنج دار است. فرش هاي ماشيني در تمام ابعاد استاندارد قابل بافت مي باشد كه شامل فرش 12 متري، فرش 9 متري و فرش 6 متري است. و باقي سايز ها شامل قاليچه و پادري مي باشد. اما اگر به دنبال فرشي با سايز سفارشي هستيد كافيست سايز مورد نظر خود را به شركت هاي توليد كننده داده و در كمترين زمان ممكن فرش ماشيني خود را تحويل بگيريد.

كلام آخر


انتخاب رنگ و طرح يك امر سليقه اي است و بسته به نظر شخص شما دارد، توضيحاتي كه لازم بود شما در هنگام خريد فرش به آن توجه كنيد داده شد. لازم به ذكر است اگر به دنبال فرش براي محيط اتاق خوب هستيد حتما به ارتفاع سقف دقت كنيد. اگر ارتفاع زمينه تا سقف اتاق خواب كم بود بهتر است از فرشي با زمينه روشن استفاده كنيد.

فرش كاشان

سايت معتبر قالي كاشان يكي از معتبر ترين مجموعه هاي عرضه محصولات فرش ماشيني به صورت اينترنتي مي باشد. اين فروشگاه محصولات خريداري شده شما را به صورت مستقيم و مستقيم از كارخانه به سراسر ايران ارسال مي كند. از ويژگي هاي اين فروشگاه مي توان به ارسال رايگان محصول و قيمت مناسب تر از فروشگاه هاي سطح شهر اشاره كرد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/13 ساعت: ۱۵ توسط:bestcarpet :

نكات مهم براي خريد فرش در كم ترين زمان ممكن!

قالي كاشان

از گذشته تا كنون فرش ايراني به سبب زيبايي خاص و تنوع در  طرح و رنگ بندي، جايگاه خاصي در دكوراسيون داخلي بسياري از كشورهاي جهان داشته است. بدون شك يك قالي زيبا و خاص چنانچه به درستي و هماهنگ با فضا و چيدمان خانه انتخاب شود تاثير بسزايي در جذابيت دكوراسيون داخلي خواهد داشت. در صورت انتخاب نادرست و ناهماهنگي با دكوراسيون خانه به همان اندازه از زيبايي فضا خواهد كاست. براي اينكه بتوانيم فرش متناسب با چيدمان و فضاي خانه خود را انتخاب كنيم بايد به چندين نكته توجه كنيم:

اولين نكته توجه به سبك دكوراسين داخلي منزل مي باشد.
اگر سبك چيدمان و فضاي منزلتان كلاسيك است بهترين و مناسب ترين گزينه انتخاب  فرش هايي با طرح و نقشه هاي اصيل ايراني است. در اين نوع سبك معمولا از فرش هايي با نقشه هاي اصيل استفاده مي شوند. براي مثال فرش طرح كاشان كه يكي از نقشه هاي معروف و اصيل است، فرش نايين و يا اصفهان از فرش هايي هستند كه بسيار اصيل بوده و همواره طرفداران بسياري داشته و دارند. عمده ي اين طرح ها داراي عناصري مثل ترنج و لچك و نقوش اسليمي و شاه عباسي و ختايي هستند كه به وفور در اين طرح ها يافت مي شوند.

اگر سبك چيدمان خانه ي شما مدرن است، بهتر است از فرش هايي استفاده كنيد كه طرح مدرن دارند؛ در اين نوع سبك معمولا از نقوشي كه در فرش هاي اصيل يافت مي شوند، به ندرت ديده مي شوند اين نقوش چون زاده دست طراحان امروزي است داراي تنوع زيادي هستند كه گاه تلفيقي از نقوش قديمي با طرح هاي امروزي هستند. براي مثال فرش وينيج يا كهنه نما يكي از فرش هايي ست كه چند سال اخير پا به عرصه ي ظهور گذاشته و طرفداران زيادي را به سوي خود جلب كرده كه ممكن است داراي نقوش مدرن و يا  نقوش كلاسيك باشد. فرش شگي، شنل و فرش هاي لايت تركيه اي از جمله فرش هاي مدرن هستند. گاهي استفاده از فرش هايي با طرح هاي اصيل مثل فرش هايي قشقايي، به دليل تضادي كه در چيدمان ايجاد مي كنند باعث جذابيت دكوراسيون هاي مدرن مي شوند .

 دومين نكته توجه به رنگ فرشي است كه انتخاب ميكنيم .
رنگ فرش هم بايد متناسب با رنگ هايي باشد كه در دكوراسيون داخلي منزلتان استفاده كرده ايد. توجه به رنگ كفپوش، ديوارها، رنگ مبلمان و پرده و ساير اكسسوري ها مثل گلدان و پرده و آباژور، آينه و كنسول و... در انتخاب رنگ فرش بايد مورد توجه قرار گيرد. توجه داشته باشيد كه استفاده از فرش با طيف رنگ هاي خنثي مثل كرم و خاكستري با اكثر چيدمان ها هماهنگ مي باشند.

سومين نكته اندازه ي فرش انتخابي است.
اندازه فرش انتخابي تاثير زيادي در كوچك يا بزرگ نشان دادن فضا دارد. براي مثال استفاده از فرش هاي كوچك براي پذيرايي منزل باعث كوچك نشان دادن فضا مي شود و از طرفي پوشش كامل كف آن نيز از زيبايي اتاق پذيرايي خواهد كاست.

چهارمين نكته اين است كه بدانيم براي هر كدام از بخش هاي منزل چه نوع فرشي بايد انتخاب كنيم. براي مثال فرش مناسب آشپزخانه بايد سبك و مقاوم به شستشو و داراي طرح و رنگ متناسب با فضاي آشپزخانه باشد يا فرشي كه براي اتاق خواب استفاده مي شود بايد داراي بافتي نرم بوده و از طرفي طرح و نقش آرامش بخشي داشته باشد .

خريد مستقيم فرش از كارخانه
فروشگاه اينترنتي قالي كاشان كه يك فروشگاه معتبر در زمينه فرش مي باشد، با تنوع بسيار انواع فرش ها به شما اين اجازه را مي دهد كه فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنين كيفيت و قيمت مناسب خريداري كنيد. يكي از ويژگي هاي اين فروشگاه ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/12/27 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :

ويژگي فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب قالي كاشان

از آنجايي كه محيط اتاق خواب يك محيط شخصي مي باشد، سليقه دكوراسيون آن به عهده شماست. شما مي توانيد از يك فرش فانتزي و مدرن و يا فرش كلاسيك براي اتاق خواب خود استفاده كنيد. اين كار كاملا بستگي به شخص شما دارد. در اين مقاله قصد داريم شما را درباره فرش متناسب با دكوراسيون اتاق خواب آشنا كنيم.

ويژگي فرش اتاق خواب

با توجه به تنوع بسيار بالا در توليد فرش كاملا طبيعي است كه شما در انتخاب يك فرش مناسب گمراه شويد. فرش اتاق خواب تشكيل شده از الياف بسيار نرم و لطيف مي باشد تا هنگام قدم گذاشتن بر روي آن احساس خوبي در مخاطب ايجاد گردد. فرش هاي زيادي در خصوص فرش اتاق خواب در حال توليد مي باشد. مناسب ترين گزينه براي اين محيط، فرش هاي فانتزي و مدرن مي باشد. چرا كه طرح و نقش آن بسيار با محيط اتاق خواب هماهنگ مي باشد. فرش هاي فانتزي و مدرن شامل فرش شگي، فرش فريز، فرش شنل و فرش عروسكي مي باشد. فرش هاي مدرن در طرح و رنگ هاي گوناگون در حال توليد مي باشد و توجه افراد زيادي را به خود جلب كرده است. اگر قصد داريد چيدمان اتاق خوابتان به سبك سنتي باشد مي توانيد از فرش هايي با طرح كلاسيك استفاده كنيد. ولي پيشنهاد مي شود اگر ميخواهيد از فرشي استفاده كنيد كه با قدم گذاشتن بر روي آن حس خوبي به شما منتقل شود از فرش هاي شگي يا فلوكاتي استفاده كنيد. فرش هاي شگي به دليل پرز هاي بلند خود بسيار لطيف مي باشد. اين فرش ها گزينه مناسبي براي اتاق بوده و با توجه به تنوع بالا در توليد آن، جلوه ي بي نظيري را به منزل شما مي دهد. لازم به ذكر است به دليل پرز هاي بلند فرش هاي شگي آلودگي در الياف فرش جمع شده و تميز كردن آن دشوار است. اما فرش گليم فرش هاي به دليل ارتفاع كم خواب آلودگي را در سطح خود نگه داشته و به راحتي قابل شستشو مي باشد.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه اگر علاقه اي نداريد تمام فضاي اتاقتان را از فرش بپوشانيد، مي توانيد فرش هاي كنار تخت را خريداري كنيد. طول اين فرش ها تا ابتداي تخت بوده و بين تخت و ديوار قرار مي گيرد. و باعث مي شود هنگامي كه از تخت خود بلند شديد و پاهايتان را روي فرش قرار داديد حس خوبي به شما منتقل شود.

ابعاد فرش اتاق خواب

در دكوراسيون داخلي اتاق خواب از فرشي استفاده مي كنند كه تمام فضاي اتاق خواب را بپوشاند و فقط فاصله اندكي را با ديوار داشته باشد. امروزه فرش هاي مدرن و فانتزي و همچنين فرش هاي كلاسيك در سايز هاي متفاوت در حال توليد مي باشد. و شما مي توانيد با توجه به متراژ اتاق خود سايز دلخواه خود را تهيه كنيد. سايز هاي استاندارد شامل فرش 6 متري، 9 متري و 12 متري مي باشد. و اگر مايل به خريد سايز غير استاندارد بوديد مي توانيد ابعاد سايز درخواستي خود را به توليد كننده داده تا براي شما بافت شود.

رنگ فرش اتاق خواب

اگر به دنبال فرشي هستيد كه در مدت زمان طولاني زيبا بوده و قديمي نشود از رنگ خنثي در فرش استفاده كنيد. همچنين رنگ هاي روشن باعث بزرگتر جلوه كردن فضاي اتاق مي شود. رنگ هاي تيره يا به اصطلاح چرك تاب وضوح آلودگي روي فرش را كم مي كند.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

فروشگاه اينترنتي قالي كاشان با در نظر گرفتن نياز هاي شما در خريد فرش، انواع گوناگوني از فرش ها را در اختيار شما عزيزان قرار داده است. شما بهترين و با كيفيت ترين فرش ها را با يك قيمت عالي در اين فروشگاه پيدا كنيد. يكي ديگر از مزاياي اين فروشگاه ارسال رايگان محصول به سراسر ايران مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/12/20 ساعت: ۱۰ توسط:bestcarpet :

فرش كلاسيك در دكوراسيون كلاسيك

فرش كلاسيك در دكوراسيون كلاسيك قالي كاشان

براي نام بردن فرش هاي ماشيني سنتي از كلمه كلاسيك استفاده مي كنند. كلمه كلاسيك در فرهنگ لغت فارسي به نام قديمي و پر ارزش ترجمه شده است. در دسته بندي فرش هاي، فرش كلاسيك به فرش هاي ماشيني با طرح و نقش هاي قديمي و اصيل گفته مي شود. ابتدا فرش ها كلاسيك در كاشان توليد شدند و با مرور زمان بسيار مورد توجه قرار گرفتند. يكي از ويژگي هاي فرش كلاسيك هماهنگي آن با دكوراسيون سبك كلاسيك مي باشد. در اين مقاله به شما كمك مي كنيم به دكوراسيون كلاسيك خود با يك فرش كلاسيك زيبا، جلوه بي نظيري را ببخشيد.

ويژگي هاي فرش كلاسيك

با توجه به انواع فرش هاي توليد شده تا به امروز، هيچكدام نمي تواند جايگزين فرش هاي كلاسيك قرار بگيرد. طرح هاي كلاسيك به گونه اي مي باشند كه اصالت فرش ايراني از آن كاملا مشخص است. همچنين خريد يك فرش كلاسيك براي يك دكوراسيون با سبك كلاسيك، ميتوانيد فضايي اشرافي را ايجاد كند.

فرش هاي كلاسيك ايراني، تشكيل شده از طرح و نقش هايي با تمدن اصيل ايراني مي باشد. از جمله طرح خشتي، اسليمي، بته جقه، گل افشان، درختي و بسياري از طرح و نقش هاي ديگر. يكي از بارزترين طرح ها كه در اكثر خانه هاي سنتي ايران استفاده مي شود، فرشي با طرح كچك ترنج مي باشد. به گونه اي كه اشكال هندسي مانند لوزي، دايره و.. در چهار گوشه فرش به شكل منظم به كار برده شده است.

فرش در دكوراسيون كلاسيك

فرش كلاسيك در دكوراسيون كراسيك تاثير بسزايي را دارد. فرش هايي با تم رنگي روناسي، قهوه اي، كرم، بژ براي محيط هاي كلاسيك بسيار مناسب مي باشد. بكارگيري اين رنگ بندي در دكوراسيون داخلي باعث ايجاد وقار و اصالت در دكوراسيون مي شود. همينطور يكي از اصلي ترين ويژگي هاي به كار برده شده در محيط كلاسيك چوب مي باشد. اگر در محيط داخلي خود از مبلمان چوبي طرح كلاسيك استفاده مي كنيد مي توانيد با خريد يك فرش كلاسيك، زيبايي محيط را تكميل كنيد. رنگ بندي مبلمان براي محيط كلاسيك شامل رنگ گردويي، طلايي و سفيد مي باشد. هماهنگي رنگ در بين مبلمان و فرش مي تواند جلوه دكوراسيون كلاسيك را افزايش دهد. از آنجايي كه ست كردن فرش با ديگر وسايل كار بسيار آسان تري مي باشد. پيشنهاد مي شود ابتدا فرش مورد پسند خود را خريداري كرده سپس آن را با دكوراسيون كلاسيك تناسب دهيد.

قيمت فرش هاي كلاسيك

با توجه به انواع فرش هاي توليد شده در صنعت فرش، قيمت فرش هاي كلاسيك نسبت به ديگر فرش هاي كمي بالاتر مي باشد. چرا كه فرش ظاهري ايراني و با شكوه را دارد. هرچه شانه و تراكم فرش بالا برود ظاهر فرش زيبا تر شده در نتيجه قيمت فرش افزايش پيدا مي كند.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

در فروشگاه معتبر اينترنتي قالي كاشان انواع فرشها براي مشتريان ارائه شده است. يكي از دسته بندي هاي اين فروشگاه، فرش كلاسيك مي باشد. بهترين و با كيفيت ترين محصولات را مي توانيد در فروشگاه قالي كاشان پيدا كنيد. يكي از ويژگي هاي اين فروشگاه ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/12/13 ساعت: ۱۵ توسط:bestcarpet :

ويژگي هاي فرش 12 متري

 فرش 1000 شانه طرح آويشه زمينه كرم چرك كاشان گل برجسته

فرش ماشيني در سايزهاي استاندارد متفوات بافته مي شود كه بزرگترين سايز استاندارد در فرش هاي ماشيني فرش 12 متري مي باشد . فرش 12 متري باعث يكپارچه تر شدن فرش در فضاهاي بزرگ تر مي شود . اين فرش ماشيني ويژگي هاي خاص خود را دارد كه در اين مقاله به آن ها پرداخته خواهد شد . 

ويژگي هاي فرش 12 متري 

فرش 12 متري بزرگترين سايز متعارف بافته شده در بين فرش هاي ماشيني است . ابعاد اين فرش ماشيني 3 * 4 است و ظاهر فرش مستطيل است . اين فرش ماشيني در كيفيت ، جنس ، شانه و تراكم فرش و ويژگي هاي متفاوت بافته مي شود . وزن اين فرش ماشيني بسته به جنس به كار رفته در آن و مهم تر از همه شانه آن متغير است و شانه هاي پايين تر فرش وزن بالاتر و شانه هاي بالاتر وزن كمتري خواهند داشت . چرا كه در بافت فرش هاي با شانه پايين تر اتز الياف ضخيم تر استفاده مي شود . 

فرش 12 متري چگونه در فضاي منزل استفاده شود ؟ 

همان طور كه مي دانيد انتخاب سايز مناسب براي هر فضا از منزل اهميت زيادي دارد . يكي از اصول انتخاب سايز فرش اين است كه لبه هاي فرش تا ديواره ي اتاق چند سانتي متر فاصله داشته باشد . آن چه در هنگام خريد فرش ماشيني بايد در نظر داشته باشيد اين است كه ابعاد فرش خود را به نسبت ابعاد اتاق انتخاب كنيد . براي قسمت هاي بزرگتر منزل مانند پذيرايي ابعاد بزرگتر از فرش را انتخاب كنيد و فرش با متراژ 12 متر براي پذيرايي هاي خيلي بزرگ مناسب تر خواهد بود .

فرش 12 متري در شانه هاي مختف براي هر قسمت از منزل كارايي خاصي دارد . مثلا اگر فرش شما در مكان پر رفت و آمد باشد ، فرش خود را در شانه هاي پايين تر مانند فرش 1000 و فرش 700 شانه شانه انتخاب كنيد و اگر به زيبايي و بافت ريز در فرش اهميت مي دهيد ، شانه هاي بالاتر مانند فرش 1200 شانه و فرش 700 شانه با متراژ 12 را انتخاب نماييد. 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/5/8 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :

فرش 700 شانه كاشان

خريد فرش 700 شانه كاشان


براي خريد فرش 700 شانه كاشان به اين نكته توجه كنيد كه اين فرش بايد در هر يك متر از عرض فرش 700 گره داشته باشد. و تراكم استاندارد يك فرش 700 شانه برابر 2100 مي باشد. اگر چه فرش 700 شانه تا تراكم 2550 هم بافته مي شود كه اين كار بر كيفيت و زيبايي فرش 700 شانه مي افزايد.

همانطور كه در مقاله "راهنماي جامع خريد فرش ماشيني كاشان" اشاره كرديم، برخلاف طرح فرش كه تاثير چنداني در قيمت فرش ندارد، مقدار تراكم و شانه فرش نه تنها يكي از مهمترين فاكتورها در قيمت فرش ماشيني است بلكه تاثير مستقيمي بر كيفيت و كارايي و حتي طول عمر فرش دارد!

مراقب كلاهبرداران باشيد!


در هنگام خريد فرش ماشيني 700 شانه به اين نكته دقت كنيد كه فرش 700 شانه با فرش "طرح 700 شانه متفاوت است، علاوه بر اين در بازار فروش فرش ماشيني بارها ديده شده كه فروشندگاني با هدف سودجويي بيشتر با جعل برچسب پشت فرش، فرش هاي ماشيني با تراكم 500 شانه (كه معروف به "فرش طرح 700 شانه" است) را به عنوان فرش 700 شانه به فروش مي رسانند!

براي آشنايي دقيق تر با شيوه هاي شناخت و بررسي صحت اطلاعات درج شده در پشت فرش (از جمله شانه و تراكم، جنس نخ خاب و ...) مي توانيد به مقاله "آموزش جامع خريد فرش ماشيني كاشان" مراجعه كنيد.

مزاياي خريد فرش ماشيني 700 شانه كاشان


مزيت اول: قيمت اقتصادي!


همانطور كه در بخش قبل اشاره كرديم فرش 700 شانه از لحاظ قيمت جزو دسته فرش هاي نسبتا ارزان و يا به بيان ديگر اقتصادي و مقرون به صرفه مي باشد. قيمت اين فرش گرچه نسبت به فرش 500 شانه بالاتر است اما نسبت به فرش هاي 1000 و 1200 و 1500 شانه قيمت به مراتب پايين تري دارد!

مزيت دوم: نرمي و لطافت بيشتر فرش!


اگر مي خواهيد وقتي روي فرش راه مي رويد و يا مي نشينيد از نرمي و لطافت آن لذت ببريد فرش 700 شانه نسبت به فرش ها با شانه و تاكم بالاتر، رضايت بيشتري براي شما ايجاد مي كند!

مزيت سوم: بازگشت پذيري بيشتر!


نكته مهم و قابل توجه در خصوص فرش هاي 700 شانه اينجاست كه چون نخ فرش هاي 700 شانه نسبت به فرش هاي 1000 و 1200 شانه از ضخامت بيشتري برخودار است، بازگشت پذيري فرشهاي 700 شانه بيشتر از فرش هاي با شانه و تراكم بالاتر است.

بنابراين اگر فرش شما قرار است پاخور زيادي داشته باشد (مثل مساجد و اماكن عمومي) و يا زياد اهل تغيير دكوراسيون و يا اسباب كشي هستيد و مي خواهيد كه پس از سالها فرش شما نرمي و لطافت و زيبايي خود را حفظ كند شايد فرش 700 شانه گزينه بهتري براي شما باشد.

پيش از خريد فرش 700 شانه كاشان نكته زير را در نظر بگيريد


اگر قصد خريد فرش 700 شانه كاشان را داريد قبل از خريد به اين نكته هم توجه كنيد كه اين نوع فرش با اينكه نسبت به فرش 500 شانه از ظرافت نقش و زيبايي بيشتري برخوردار است اما با تمام مزايايي كه در بالا به آن اشاره شد، در مقايسه با فرش هاي 1000 و 1200 شانه از ظرافت نقش و زيبايي كمتري برخوردار است!

پس اگر ظرافت و زيبايي فرش از تمام موارد ذكر شده در بالا براي شما اولويت بيشتري دارد شايد بهتر باشد كه به فكر خريد فرش هاي ماشيني 1000 شانه، يا 1200 شانه  باشيد، و يا حتي اگر توان مالي بالايي داريد و به دنبال فرش ماشيني "دستبافت گونه هستيد فرش هاي 1500 شانه كاشان گزينه بهتري براي شما خواهد بود!

 

چرا از سايت قالي كاشان خريد كنم؟


خريد اينترنتي فرش يكي از آسان ترين راه ها براي خريد فرش ماشيني مورد نظر شما است .  در سايت قالي كاشان شاهد مجموعه اي نفيس از برترين فرش هاي 700 شانه از سرشناس ترين و مطرح ترين برندهاي فرش ماشيني كاشان هستيد و مي توانيد ضمن مشاهده و مقايسه اين فرش ها با هم، فرش مورد نظر خود را به صورت مستقيم از كارخانه توليد كنند و به قيمت درب كارخانه خريداري كنيد، و با ارسال رايگان در اسرع وقت تحويل بگيريد! 

مجموعه قالي كاشان با اعتماد كامل به كيفيت و مرغوبيت بالاي فرش هاي عرضه شده در اين سايت، با افتخار علاوه بر گارانتي 120 ماهه فرش هاي خريداري شده ، خريدهاي شما را شامل ضمانت بازپرداخت وجه نيز مي كند!


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/7 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :

فرش طرح 700 شانه كاشان

 


فرش طرح 700 شانه، در حقيقت فرش 700 شانه نيست. فرش هاي طرح 700 شانه، با شانه 500 و تراكم 1800 تا نهايتا 2400 بافته مي شوند. شايد همين الان به اين فكر افتاده ايد كه با اين توضيح، فرش طرح 700 شانه كاشان، همان فرش 500 شانه است. بله درست است. اما فراموش نكنيد كه اگر چه فرش طرح 700 شانه با همان دستگاه هاي توليد فرش شانه 500 بافته مي شود، اما تكنولوژي ماشين هاي بافت فرش طرح 700 شانه، بالاتر است، به طوري كه مي توانند فرش ها را با تراكم بيشتري نسبت به فرش 500 شانه ببافند. تراكم رايج براي توليد فرش 500 شانه به صورت عادي 1400 تا 1500 است در حاليكه فرشهاي طرح 700 شانه با تراكم 1800 تا 2400 بافته مي شوند.

چرا فرش طرح 700 شانه كاشان بخرم؟


در بافت و توليد فرش هاي طرح 700 شانه كاشان، به طور معمول از همان طرح و نقشه هاي فرش 700 شانه استفاده مي شود. اين كه فرش هاي طرح 700 شانه، داراي قابليت بافت با تراكم طولي بيشتري است، توليدكنندگان را قادر ميسازد كه طرح هاي پرطرفدار فرش 700 شانه را با تراكم پايين تر و البته قيمت ارزانتر و به شكل طرح 700 شانه توليد كرده و به خريداران فرش كاشان عرضه كنند. 

فرش هاي طرح 700 شانه از فرش هاي 700 شانه ارزان تر هستند، بنابراين اگر فرش 700 شانه اي را پسنديده ايد، ولي نمي خواهيد هزينه زيادي براي خريداري فرش خود بپردازيد، مي توانيد به سراغ فرش طرح 700 شانه برويد.  مقرون به صرفه بودن را مي توان يكي از دلايل اصلي خريد فرش طرح 700 شانه دانست.

آيا فرش طرح 700 شانه هميشه از فرش 700 شانه ارزان تر است؟


قيمت تمام شده فرش ماشيني به عوامل و فاكتورهاي زيادي بستگي دارد. يكي از اين عوامل تعيين كننده قيمت، جنس نخ خاب فرش ماشيني است. جنس نخ خاب علاوه بر اين كه بر روي قيمت فرش ماشيني بسيار موثر است، بر روي نرمي و لطافت و ماندگاري فرش هم تاثير زيادي دارد.

فرش هاي 700 شانه چنانچه توسط نخ هايي با كيفيت پايين بافته شوند، ممكن است از فرش هاي طرح 700 شانه اي كه با نخ صددرصد آكرليك بافته مي شود، ارزان تر باشند. و البته ماندگاري كمتري هم داشته باشند. اگر به دنبال يك فرش خوب و باكيفيت هستيد كه براي آن هزينه كمتري هم پرداخت كنيد، مي توانيد براي خريد اينترنتي فرش از طريق شماره هاي درج شده در بالا و پايين اين صفحه، با همكاران ما تماس بگيريد.

هنگام خريد مراقب سودجويان باشيد


برخي از سودجويان، فرش طرح 700 شانه كاشان را به عنوان فرش 700 شانه به خريداران معرفي مي كنند و ادعا مي كنند كه فرش 700 شانه را ارزان تر از همه جا، حتي ارزان تر از مجموعه قالي كاشان ! به فروش مي رسانند. اين ادعا البته درست نيست. زيرا فرشي را كه آنها به شما مي فروشند، در مجموعه قالي كاشان مي توانيد بسيار ارزان تر خريداري كنيد. 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/11/30 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :